İstirahatli Olan Sigortalıların İşyerinde Çalışmadıklarına Dair Bildirimin İşverenlerce Sosyal Güvenlik Kurumuna Gönderilmesine İlişkin Usul Ve Esaslar Hakkında Tebliğin Yürürlükten Kaldırılmasına Dair Tebliğ
12/05/2010 tarihli Resmî Gazete ’de yayımlanan İstirahatli olan Sigortalıların işyerinde Çalışmadıklarına Dair Bildirimin İşverenlerce Sosyal Güvenlik Kurumu’na Gönderilmesine ilişkin Usul ve Esaslar Hakkında Tebliği 30/09/2021 Tarihli ve 31614 Sayılı Resmî Gazete ’de yayımlanarak yürürlükten kaldırılmıştır.

 

12/05/2010 tarihli Resmî Gazete ’de yayımlanan İstirahatli olan Sigortalıların işyerinde Çalışmadıklarına Dair Bildirimin İşverenlerce Sosyal Güvenlik Kurumu’na Gönderilmesine ilişkin Usul ve Esaslar Hakkında Tebliği 30/09/2021 Tarihli ve 31614 Sayılı Resmî Gazete ’de yayımlanarak yürürlükten kaldırılmıştır.

 

Tebliğdeki hükümler 12/5/2010 tarihli ve 27579 sayılı Resmî Gazete’de yayımlanan Sosyal Sigorta İşlemleri Yönetmeliği ile 18/08/2021 Tarihli ve 31572 Sayılı Resmi Gazete’de yayımlanan Sosyal Sigorta İşlemleri Yönetmeliğinde Değişiklik Yapılmasına Dair Yönetmelik içeriğinde aynı şartlar ile devam etmekte olup, İstirahat raporlarının SGK’ya bildirim zorunluluğu devam etmektedir.

 

Önemle bilginize arz ederiz.

 

Tebliğ için tıklayınız.